Bli frivillig i AaFK

Vil du bli en del av AaFK?

Annonse:

Vi har en lang tradisjon med ei stor gruppe av fantastiske frivillige. Vi er heldige og har trofaste frivillige som hjelper klubben på veien mot målet. For å kunne gjennomføre store kamparrangement er vi avhengig av god hjelp fra mange frivillige.

Vi kan tilby oppgaver knyttet til:

• Arenaservice
  • Vertskap
  • Sikkerhet
  • Diverse oppgaver
  • Trafikkavvikling
  • Produksjonsteam
    • Storskjerm
    • Nettside
    • Sosiale medier
  • Arrangementer for AaFK Akademiet:
    • Arrangementsledelse
    • Skribent og foto
    • Speaker
Vi skal skape opplevelser sammen, både for andre og for oss selv. Når vi setter sammen team og arbeidsområder tar vi hensyn til bekjentskap og interesser. Du skal trives i AaFK, både sosialt og med dine oppgaver. Alle som starter som frivillig skal få nødvendig opplæring for å kunne gjennomføre sine oppgaver.

Som takk for innsats får du hvert år ei gave fra klubben, og du blir invitert til å delta på både bortetur og på AaFK sin årsfest på slutten av sesongen.

Har du spørsmål kan du gjerne ringe Sven Giske på 48093734 eller sende en mail.

Meld din interesse her.
Allerede frivillig? Her finner du Mobilise.

Annonse fra Obos-ligaen: