Søknader fra lag/foreninger

Annonse:

Så hyggelig at dere ønsker noen fra oss i AaFK skal stille opp hos dere. Vi får svært mange henvendelser, og kan derfor ikke si ja til alle. Men vi gjør det vi kan for å få kabalen til å gå opp.

For at dette skal bli en best mulig opplevelse for alle, ønsker vi at dere har tenkt nøye gjennom hvilket tiltak vi skal ta del i. Vi ønsker våre representanter skal være i aktivitet under hele arrangementet, så vi setter pris på en god søknad og plan.

Vi vil foreta en vurdering, og gi tilbakemelding til alle som har søkt i henhold til følgende søknadsfrist.

Søkandsfrist 15. mai
For juni.
Tilbakemelding innen 25. mai.

Søkandsfrist 15. juni
For juli.
Tilbakemelding innen 25. juni

Søkandsfrist 15. juli
For august.
Tilbakemelding innen 25. juli.

Laget har fri i denne perioden og vi har dessverre ikke mulighet til å sende spillere på oppdrag.

Har dere spørsmål kan dere ta kontakt med medieansvarlig Jonatan Arvidsen-Osvik.

90 28 68 68 - [email protected]

Annonse fra Obos-ligaen: