Nøkkelspiller signerte ny avtale

Vår hovedpartner Coop er med på AaFK-laget i tre nye år.

Annonse:

Coop øker sin innsats over en ny treårsperiode som hovedpartner med AaFK.

Siden den første avtaleinngåelsen i 2017 har hovedformålene med avtalen vært tydelige. AaFK og Coop skal spille hverandre gode, skape synlighet lokalt og nasjonalt, samt gjennomføre aktiviteter og opplevelser for innbyggerne på Sunnmøre.

Coop vil gjennom avtalen kunne markedsføre sine dagligvare- og byggevarebutikker. Det vil bli betydelig synlighet på stadion med digital arenareklame og navnerettighetene til Coop-tribunen (hovedtribunen). I tillegg vil Coop fortsatt gi sine medlemmer tilbud om Coop-billetten til 100 kroner for voksne og 50 kroner for barn.

Flere prosjekter blir sentrale i samarbeidet:

AaFK Coop Cup

Arrangeres i januar og samler opp mot 1.300 fotballspillende barn fra beddeklubbene.

Sunnmøres ildsjel

Skal løfte frem og hedre ildsjelene som engasjerer seg langt over gjennomsnittet for breddeidretten.

Sarah Isabella Aarøe, partneransvalig i AaFK, har ledet forhandlingsteamet som har lykkes i å tegne denne gode avtalen.

- Jeg er så stolt av at vi har landet en ny, langsiktig avtale med Coop. Vi kan se tilbake på en avtaleperiode med utsøkte resultater i forhold til målsetningene våre for samarbeidet. Med det som grunnlag har vi så vanvittig mye positivt å glede oss til i kommende periode, sier en glad Sarah Isabella.

Lars Ove Valaas-Breivik hos COOP(tv), Lars Bohinen og Geir Espe hos COOP
Lars Ove Valaas-Breivik hos COOP(tv), Lars Bohinen og Geir Espe hos COOP

Både hovedtrener Lars Bohinen, klubbdirektør Geir S. Vik og Geir Espe hos COOP har hatt viktige roller i forhandlingene.

- Breddeidrett, talentutvikling og toppidrett er viktig for oss i Coop. Arbeidet AaFK legger ned her sammenfaller med våre verdier. Coop ønsker å bidra til at Sunnmøre skal være et godt sted å bo, vokse opp og flytte til. Her mener vi at AaFK gjør en utsøkt jobb, og er derfor en meget positiv samarbeidspartner for oss, sier en tydelig fornøyd Lars Ove Valaas-Breivik i Coop

Han fortsetter:

- Det er også naturlig å legge til at synligheten av Coop-logoen er essensiell. At spillere og trenere hver eneste dag løper rundt med logoen på treningstøy, samt har logoen på kampdrakt, gir oss en betydelig tilstedeværelse og oppmerksomhet.

Coop Nordvest har i tillegg flere breddesponsorater i regionen som utgjøre en viktig del av sponsorstrategien.

Tusen takk til Coop for det gode samarbeidet. Vi ser frem til tre nye år sammen med dere.

 

Annonse fra Eliteserien: