Stor interesse for AaFK

10 av de første 15 kampene våre vises på åpne kanaler.

Annonse:

Foto: Svein Ove Ekornesvåg, NTB Scanpix. 

At AaFK er blant de mest interessante lagene i årets OBOS-liga hersker det liten tvil om. I løpet av de 15 første serierundene skal 10 av tangotrøyenes kamper vises på en åpen TV-kanal, nemlig Eurosport Norge eller MAX. Det er veldig gledelig for både klubben og samarbeidspartnerne som får sin logo eksponert.

- Det blir nok en sesong med begrensninger i antall publikummere. Derfor er det veldig gledelig at kampene våre vises til et stort antall mennesker gjennom TV-ruta, sier salgs- og markedsleder Morten Alnes Grundstad.

SM_20200611_6153
Foto: Srdan Mudrinic.
I en ny sesong med begrensninger på publikum på stadion, gleder markedsavdelingen i AaFK seg over mange tilgjengelige AaFK-kamper på TV. Fra venstre; partneransvarlig Sarah Isabella Aarøe, medieansvarlig Jonatan Arvidsen-Osvik og salgs- og markedsleder Morten Alnes Grundstad.

AaFK sparker i gang sesongen med hjemmekamp mot nyopprykkede Bryne lørdag 15. mai klokka 15.30. Kampen vises på Eurosport Norge. Også den neste hjemmekampen, mot KFUM Oslo, vises på samme kanal. Det samme gjelder for årets tredje kamp på Color Line Stadion, når AaFK tar imot tradisjonsrike Fredrikstad. Også flere av tangotrøyenes bortekamper vises på Eurosport Norge eller MAX. 

- Synlighet er viktig for våre samarbeidspartnere, både de som har logoen på drakta og annet tøy som bæres på kampdag, og de som har skiltreklame på stadion. Det blir nok av anledninger til å få logoen vist for et stort fotballpublikum over hele landet, lyder det fra en fornøyd salgs- og markedsleder.

Morten benytter anledningen til å takke Aalesunds trofaste samarbeidspartnere som er med på laget selv i disse krevende coronatidene. - Det er vi selvfølgelig veldig glade for. Det betyr svært mye for oss å kjenne støtten fra det lokale næringslivet, sier han.

Annonse fra Obos-ligaen: